
چرا مخاطبان از ما خرید نمی کنند؟ (بخش دوم)، هر چقدر هم فروشنده ماهری باشید، نرخ فروش شما هیچ گاه 100% نخواهد شد. اما اگر به هر دلیلی فروش های حتمی را از دست می دهید، حتماً یک جای کار ایراد دارد. خوشبختانه اگر دلیل عدم موفقیت در فروش را متوجه شوید، می توانید آن را برطرف یا بهبود دهید.

چرا مخاطبان از ما خرید نمی کنند؟ (بخش اول)، ما در این مطلب قصد داریم به شما 5 دلیل اصلی را بیان کنیم که مخاطبان به این دلایل از شما خرید نمی کنند. با ما همراه باشید تا با این دلایل آشنا شوید.

نگهداری کالا شامل چه هزینه هایی می باشد؟، روشن است که موجودی کالا، برای فروشگاه دارای هزینههایی خواهد بود، هدف سیستم کنترل موجودی، ضمن رفع نیاز سازمان، بهینه کردن مجموع این هزینهها خواهد بود. بخش عمده هزینه نگهداری کالا در انبار به شرح زیر است. با ما همراه باشید.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باعث مشتری محور شدن کسب و کار شما می شود، معمولاً مشتریان در صورتی که به مشکل بخورند، به جای تماس با خدمات پس از فروش، با فروشندگان تماس میگیرند. در واقع کسی که خریدی را از فروشگاهی انجام میدهد، روابط و احساس خوبی نسبت به فروشنده دارد. مسلما ارتباط با کسی که میشناسند از ارتباط و صحبت با یک کارشناس خدمات پس از فروش که آشنایی با آن ندارند راحتتر است.

چرا بسیاری از افراد به دنبال به تأخیر انداختن زمان بازنشستگی خود هستند؟، بسیاری از افراد پس از گذشت چند سال از سابقه کاری حرفه ای خود، به دلایل مختلفی همواره در فکر و رویای بازنشستگی به سر می برند و علاقه دارند که هرچه سریعتر دوران کاری به سر شود و دوران بازنشستگی آغاز شود! برای خیلی از ما، بازنشستگی پیش از موعد یک رویاست چرا که دوست داریم زودتر از فشارها و دغدغههای شغلی فاصله بگیریم و سالهای باقیمانده عمر خود را با آسایش بیشتری بگذرانیم؛ اما سوال اینجاست که بازنشستگی پیش از موعد تا چه اندازه تصمیمی منطقی و صحیح است؟

یک قانون ورشکستگی بیانگر چه اهدافی است؟، در این مقاله ما به بررسی قوانین بانکی خواهیم پرداخت. در ابتدا به موضوع ویژگی هایی که سیستم وضع مقررات بانکی باید داشته باشد می پردازیم و سپس اهداف قانون ورشکستگی بانک اشاره می کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با قانون ورشکستگی و اهداف آن آشنا شوید.